پارسیان ارز

ساخت وبلاگ

ماینر بیت کوین چیست؟

درباره ماینر و کاربردهای منحصر به فردش گفتنی های بسیاری است. همان‌طور که گفته شد بیت کوین یک فعالیت گسترده ی جهانی است که برای فعالیت به مردم و کاربرانش وابسته است. با توجه به وابسته نبودن به مرکز خاص این سؤال پیش می آید که معاملات بیت کوین چگونه و به چه شیوه ای انجام می شود؟ تمامی انتقالات نیازمند دستگاهی خاص است که کارمزد آن برای صاحب دستگاه می باشد. دستگاه ماینر بیت کوین با روندی مشابه برای تأیید انتقالات بین ارز دیجیتال و خرج شدن دوباره آن توسط یک شخص پاداش می گیرند.

ماینر بیت کوین جزو تجهیزات استخراج بیت کوین است که بازار خرید و فروش آن در سطح جهانی افزایش یافته است به نحوی که در بسیاری از سایت ها می توان ماینر مناسب را پیدا و خریداری کرد.با توجه به نوع ارز دیجیتال، نوع  دستگاه نیز متفاوت است. برای استخراج بیت کوین بهترین انتخاب دستگاه های اسیک است

بیت مین در سال 2013 بنا نهاده شده است و محاسبات شبکه را با معرفی فناورهای جدیدی در زمینه رمز ارز ، بلاکچین و هوش مصنوعی متحول کرده است

این شرکت همچنین بزرگترین (BTC.COM) و دومین استخر(ANTPOOL.COM) تولید بیت کوین را از نظر قدرت شبکه دارا می باشد.

بیت مین به عنوان یک رهبر در اکوسیستم تکنولوژی بلاک چین با ظرفیت رشد و پیشرفت بالا، از مجموعه گسترده ای از سیستم عامل های بلاک چینی و راه اندازی سیستمی پشتیبانی می کند و به طور فعال در توسعه صنعت و جامعه شرکت می کند.

بیت مین در صنعت هوش مصنوعی از اواخر سال 2015 فعال است و اولین تراشه ی یادگیری هوش مصنوعی خود را در سال 2017 تحت نام Sophon عرضه می کند و پس از آن یک تراشه هوش مصنوعی نسل دوم با عملکرد پنج برابری نسبت به نسل قبل را ارائه داد. این محصولات هوش مصنوعی قابلیت های کاربردی مانند چشم انداز ماشینی، مراکز داده، ابر رایانه و رباتیک را گسترش می دهد.
مقر بیت مین در پکن بوده و همچنین دارای دفاتری در سراسر چین از جمله هنگ کنگ می باشد. لازم به ذکر است این شرکت دفاتری در سراسر دنیا نیز دارا می باشد.

جهت خرید ماینرهای پرقدرت بیت مین و همچنین سایر دستگاه های ماینر می توانید به سایت پارسیان ماینر ما مراجعه فرمایید.

پارسیان ارز...
ما را در سایت پارسیان ارز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد mohamadwa بازدید : 245 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 17:51

از آنجایی که ارزهای رمزنگاری شده عموما دارای ساختاری غیرمتمرکز می باشند، بنابراین برای ادامه بقا به توزیع و تایید تراکنش ها به صورت غیرمتمرکز نیاز دارند.

ماینینگ یک نوع فرایند رقابتی است که برای اولین بار طی پروتکل SHA-256 شبکه بیت کوین به منظور ایجاد انگیزه برای پایداری شبکه و ایجاد بیت کوین جدید طراحی گردید. به زبان ساده ماینرها کامپیوترهایشان را به منظور تایید تراکنش ها در اختیار شبکه قرار میدهند و در ازای قدرت و فعالیت کامپیوترهایشان بیت کوین بعنوان جایزه دریافت می کنند، به این عملیات اصطلاحاً ماینیگ گفته میشود.

برای مثال در شبکه بیت کوین،‌ ماینرها تراکنش های هر 10 دقیقه را در بلاک هایی قرار میدن و بلاک پس از تایید در بلاکچین ثبت میگردد. که این روند تقریبا در تمام کوین هایی که روی بلاکچین قرار دارند و نیاز به تایید تراکنش از طریق قدرت پردازشی دارند به همین صورت هست.

ویژگی T2T-30T

 

محل ساخت این ماینرها خرید ماینر در گوانگ دونگ چین می باشد. این ماینر از الگوریتم SHA-256 استفاده می کند و مخصوص استخراج کوین هایی با این الگوریتم است. البته استخراج بیت کوین با این دستگاه سوددهی بیشتری نسبت به دیگر کوین ها با الگوریم SHA-256 دارد. ارزهای Acoin ، بیت کوین کش، بیت کوین، پیر‌کوین (Peercoin)، ای‌مارک (eMark)، ژول کوین (Joulecoin)، کیور کوین (Curecoin)، آن‌بریکبل (Unbreakable)، کرون (Crown) و تراکوین (Terracoin) همگی بر اساس الگوریتم SHA-256 می باشند.

مصرف برق این دستگاه بیشتر از هزار وات است و 2200 وات مصرف برق دارد که در مقایسه با دستگاه های هم رده خود مصرف مناسبی دارد. میزان هش ریت این دستگاه 30 تراهش بر ثانیه می باشد. سازنده چیپست های این ماینر انویدیا است. همچنین ظرفیت حافظه ویدیویی این ماینر  128 مگابایت می باشد. البته حافظه این دستگاه 128 بیت است.

پورت این دستگاه از نوع VGA و خود دستگاه فلزی است. وزن این دستگاه حدود 12 است. دمای نگهداری آن نیز باید بین 5 الی 45 درجه سانتی گراد باشد که این ماینر را تبدیل به دستگاه مناسبی برای شرایط عادی با دمای هوای متوسط می کند.

پورت اتصال دستگاه از نوع اترنت است و نوع پورت ورودی USB 1.1 می باشد. هزینه این دستگاه 1,289 دلار می باشد که در سایت Innosilicon تخفیف خورده و با قیمت 1020 به فروش می رسد. البته ماینرهای T2T با توان هش کمتر قیمت کمتری هم دارند. اما هر چه میزان هش ریت کمتر باشد مقدار کمتری می توان ارز دیجیتال استخراج کرد.

اتصال دستگاه


برای انجام تنظیمات ماینر، لطفاً ماینر را به پورت LAN روتر رایانه متصل کنید. ماینر نیازی به دستگاه دیگر برای کار کردن ندارد، استفاده از رایانه یا لپ تاپ فقط برای انجام تنظیمات است. لطفاً بررسی کنید که تمام سیم های ماینر به درستی و محکم متصل شده باشند، ماینر همراه با یک پاور می‌باشد. در نتیجه کاربر فقط باید یک کابل برق برای پاور تهیه کند.

راهنمای ماینینگ

 

  • دکمه ای بر روی منبع تغذیه (پاور) وجود دارد. آن را در حالت روشن قرار دهید و ماینر را روشن کنید. حدود یک الی 2 دقیقه صبر کنید.

  • آدرس IP ماینر را اسکن کنید.

  • وارد صفحه تنظیمات ماینر شوید. آدرس IP ماینر را در مرورگر اینترنت خود وارد کنید. اسم کاربری و رمز عبور admin می‌باشد.

  • تمام گزینه های تنظیمات در سمت چپ صفحه قرار دارد.

  • به صفحه Setting و سپس Pools بروید.

  • در صفحه Pools می‌توانید حساب ماینینگ خود را تنظیم کنید. سپس دکمه Update Pools را فشار دهید تا تغییرات ذخیره و اعمال شود.

  • به صفحه Setting و سپس Performance بروید و Miner Profile را بر روی Factory (تنظیمات کارخانه) تنظیم کنید.

  • ماینینگ به طور خودکار پس از چند دقیقه شروع می‌شود. به صفحه Miner Status (وضعیت ماینینگ) بروید و صفحه را ریفرش کنید تا اطلاعات (سرعت، حساب ماینر، استخر و غیره) نشان داده شود. این حالت نشان می‌دهد که دستگاه، ماینینگ را شروع کرده است. معمولا ماینر به 3 الی 7 دقیقه زمان نیاز دارد تا ماینینگ را شروع کند.

   
هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تنظیمات ماینر می‌توانید به دفترچه راهنمای رسمی ماینر مراجعه کنید.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که با مشاهده های عینی کاربران و استفاده از این دستگاه یکی از ایرادهایی که می توان به این ماینر گرفت قطعی این دستگاه می باشد. طبق مشاهدات عینی، کاربران زیادی معمولا از قطعی این ماینر با استخر شکایت کرده و دلیل آن مشخص نمی باشد. البته این ایراد تنها توسط کاربران ذکر شده و منبع موثقی آن را تایید نکرده است.

پارسیان ارز...
ما را در سایت پارسیان ارز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد mohamadwa بازدید : 244 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 17:46

 بیت کوین باارزش

 

عمر این باور به دوران ماقبل تاریخ برمی‌گردد که شکارچی های اولیه صدف های خود را با گوشت ماموت معاوضه می‌کردند. با گذشت چندین قرن، صدف از رونق افتاد و با سنگ ها، جواهرات و فلزات نایاب جایگزین شد. ممکن بود این کالاها مورد استفاده خاصی هم نداشته باشند اما بر اساس باور جمعی جامعه، با ارزش قلمداد می‌شدند. این باور جمعی، کالاهای ذکر شده را به نماد ارزش تبدیل کرد و با استفاده مکرر از آن ها، این باور جمعی نیز تقویت شد.

 

برای دانستن دلیل ارزشمند بودن قیمت بیت کوین باید به این موضوع بپردازیم که چه چیزی باعث با ارزش شدن پول می‌شود. ایده به وجود آمدن پول را می‌توان در ریشه لاتین کلمه اعتبار دانست. باور، مکانیزم پنهانی است که باعث عملکرد پول می‌شود. باوری که هزاران سال است در ذهن انسان باقی مانده است.

اثر شبکه


 

به محض اینکه تمام افراد پذیرفتند که کالای مورد نظر با ارزش است، آن کالا خود به خود با ارزش شد. این موضوع هنگامی قوت بخشیده شد که دولت ها به تدریج ارزهای خود را تصویب کردند.
این باور عمومی همان دلیلی است که تلفن ها و حساب های توییتر را سودمند می‌کند. در این خصوص، هال واریان نظریه پرداز حوزه پول اذعان می‌کند:

دستگاه فکس هنگامی با ارزش است که افراد بسیار زیادی که با آن ها تعامل دارید نیز دستگاه فکس داشته باشند. در خصوص ارز هم این نکته صادق است. یک ارز فقط هنگامی ارزش دارد که بسیاری از افرادی که با آن ها تراکنش و تعامل مالی دارید تمایل به پذیرش آن ارز به عنوان یک سیستم پرداختی داشته باشند.

هرچه افراد بیشتری از یک ارز استفاده کنند، ارزش آن بیشتر می‌شود. از طرف دیگر هرچه افراد کمتری از یک ارز استفاده کنند، آن ارز کم ارزش تر می‌شود. دقیقا همانند دستگاه های فکس که پس از ظهور اینترنت، ارزش خود را از دست داد.
هنگامی که سیاست های اقتصادی در کشورهایی مانند ونزوئلا و زیمبابوه باعث ایجاد تورم افسار گسیخته شد، این موضوع برای ارزها نیز رخ داد و باور مردم به پول کشور خود از بین رفت.
آندرئاس آنتونوپولوس معتقد است که این رویه باعث سقوط ارز یک‌ کشور و تمایل شهروندان آن به استفاده از بیت کوین خواهد شد.


ویژگی های پول


 

اجماع در خصوص ارزش پول، اثر شبکه را ایجاد می‌کند اما برای افرادی که تازه پذیرفته اند پول نوع خاصی از ارزش را دارد، باید موارد کیفی وجود داشته باشد که خود را به عنوان واسطه معاملاتی معرفی کند.


قابلیت تعویض


این ویژگی به قابلیت تقسیم پذیری و ترکیب مجدد گفته می‌شود. برای مثال یک اونس طلای خالص معادل یک اونس طلای خالص می‌باشد و یک دلار نیز برابر با یک دلار است. از آنجایی که واحدهای پول، قابل تعویض و جایگزینی می‌باشند، تمام پرداخت ها برابر است. هیچ‌ پرداختی نمی‌تواند بر حسب شرایط گذشته دچار مشکل شود. هر استفاده ای که از آن شده باشد باز هم نماد ارزش باقی می‌ماند.



 


کمیابی


 

 

اگر هرکسی می‌توانست ارز تولید کند، ارزش آن ارز از بین می‌رفت. کمیاب بودن هر چیزی باعث افزایش ارزش آن می‌شود و اگر این کمیابی مصنوعی و ساختگی نباشد، افزایش ارزش آن بیشتر هم می‌شود.

همانند طلا، کمیابی بیت کوین به دلیل محیط و ساختار آن می‌باشد. کمیاب بودن نکته مثبتی است زیرا ماهیت انسان به گونه ای است که برای هر چیزی که کمیاب تر باشد اشتیاق بیشتری دارد.

در مورد بیت کوین، سقف ظرفیت آن، تعداد 21 میلیون کوین می‌باشد. حدود 80 درصد این ارز دیجیتال استخراج شده است. بیت کوین نیز همانند طلا، به مرور دشوارتر استخراج می شود اما بر خلاف طلا، موجودی بیت کوین ثابت است و احتمال کشف خزانه ای از بیت کوین وجود ندارد.

 


قابلیت جعل نشدن


 

اگر بتوان ارزی را کپی یا آن را جعل کرد، ارزشی که از کمیاب بودن آن به وجود آمده است از بین می‌رود. پول جعلی، افزایش مصنوعی و غیرمجاز در موجودی کل آن پول ایجاد می‌کند. این امر باعث تورم و کاهش ارزش ارز مورد نظر می‌شود. بیت کوین طوری طراحی شده است تا از مشکل دوبار خرج کردن و استفاده دوباره جلوگیری به عمل آید.

 


ثبات ارزش


 

پول به عنوان معیاری برای ارزش گذاری سایر کالاها باید ثبات ارزش داشته باشد. این همان موردی است که بیت کوین با چالش مواجه است. در حال حاضر بیت کوین بیشتر به عنوان یک کالا مانند طلا عمل می‌کند تا یک ارز با ثبات.

اگر گمانه زنی ها جایگزین پذیرش این ارز شود، باید منتظر نوسانات شدید و کاهش بیت کوین باشیم. این امر باعث اتمام کار بیت کوین در مسیر پذیرش گسترده آن می‌شود. تاکنون بیت کوین همانند طلای دیجیتال عمل کرده است، بیت کوین همانند یک کالا برای ذخیره ارزش در دوران دیجیتال می‌باشد.

یکی از روش های شناخت ارزش بیت کوین، بررسی ویژگی های مشترک با سایر کالاها است، کالاهایی که در طول دوران مختلف به عنوان پول از آن ها استفاده شده است. کالاهایی نظیر صدف، سنگ، جواهر، طلا و اسکناس.
هربار که پول شکل جدیدی به خود گرفته و‌ تکامل یافته، بعضی از ویژگی های مهم آن بهبود پیدا کرده است. ویژگی هایی نظیر قابلیت تعویض، کمیابی، قابلیت جعل نشدن و ثبات ارزش.

پارسیان ارز...
ما را در سایت پارسیان ارز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد mohamadwa بازدید : 236 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 17:41

بیت کوین

نگه داشتن بیت کوین، چگونه می تواند زندگی شما را تغییر دهد

 
 

پول دیجیتال یا پول رمزنگاری شده، اولین قدم در مسیر این تکامل است. پول رمزنگاری شده، پولی دیجیتال است که توسط هیچ دولت یا بانکی هدایت نمی‌شود. پولی است که طراحی شده تا جهان بدون واسطه‌ها کار کند. بیت کوین فراگیر‌ترین پول رمز‌نگاری شده است. اما اکنون صدها نوع پول دیجیتال وجود دارند. اتریوم، لایت کوین، استیلار، دوج‌کوین و... تنها تعدادی از معروف‌ترین آنها هستند.
البته تاکنون هیچ دولتی، حتی دولت ژاپن بیت کوین را به عنوان پول به رسمیت نشناخته‌است و دولت‌های آمریکا، آلمان و چین بر کالا بودن بیت کوین تأکید دارند.
اولین پول رمز‌نگاری شده، مثل اولین خودرو است، کند است و فهمیدنش سخت و استفاده‌اش راحت نیست. پول دیجیتال، مثل اسب و کالسکه است، اقتصاد جهان رویش ساخته شده و  خیلی خوب کار می کند. اگر اولین کسی در محله‌تان باشی که خودرو با موتور درون سوز خریده‌ای، همسایه‌هایت فکر می‌کنند دیوانه‌ای و خواهند گفت :« این  ماشین بزرگ و سنگین که دائما خراب می‌شود و آتش می‌گیرد. هنوز هم از اسب کندتر است، به چه دردت می‌خورد؟» اما همه ما نتیجه این داستان را می‌دانیم.

برای آینده بیت کوین نگه دارید

 

با در گردش بودن 18 میلیون بیت کوین در بازار و نزدیک شدن به هاوینگ بعدی، عرضه و تقاضا در سال های اندک باقی مانده نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد. کارشناسان این حوزه معتقدند هر شخصی که وارد بازار ارزهای دیجیتال می شود، باید حداقل یک بیت کوین در اختیار داشته باشد.  

چارلی شرم (Charlie Shrem) پیشگام و میزبان بیت کوین این موضوع را کمی جلوتر برده و تخمین زده است که داشتن 5 تا 10 بیت کوین در بیست سال آینده می تواند زندگی یک شخص را به طور کامل تغییر بدهد.

 

راستش، بهترین راه برای نگه داشتن بیت کوین برای همیشه این است که 5 تا 10 بیت کوین تهیه کنید و آنها را در یک سردخانه که حتی خودتان هم به آن دسترسی ندارید نگه دارید. من واقعا فکر می کنم که این تعداد بیت کوین تا 20 سال دیگر می تواند یک حجم عظیم از پول باشد که بتواند زندگی شما را زیر و رو کند.


این موضوع ممکن است درست باشد اما حقیقتا حتی امروز هم این مقدار از این ارز دیجیتال فراتر از حد توان اکثر مردم است. بسیاری از ما 45 تا 90 هزار دلار برای  خرید بیت کوین در اختیار نداریم، بنابراین داشتن یک بیت کوین هدفی واقعی تر و قابل دسترس تر به نظر می آید.


صرافی ارز دیجیتال بایننس به این موضوع اشاره کرد که با توجه به جریان تئوریک عرضه خرید و فروش بیت کوین و جمعیت مردم دنیا، به هر فرد تقریبا سه هزارم (0.003)BTC می رسد.

 


بیت کوین بالاتر از ارز فیات


 

در حالیکه بانک های مرکزی در سرتاسر جهان شروع به اقدامات جدی تری برای به حرکت درآوردن و پیشرفت کشورشان می کنند، دلایل روشنی وجود دارند که آنها شکست خواهند خورد. از آنجا که بدهی هایشان به سرعت در حال افزایش است، در نتیجه به ارزهای فیاتی که هنوز توسط بانک ها چاپ می شوند نیز فشار بسیار بیشتری وارد خواهد شد.

اقتصاد پیشرو و ذخیره ارزی جهان با مشکل مواجه شده است. بادهای تغییر در حال وزیدن هستند و روزهای سلطه دلار به پایان خود نزدیک می شوند. 100 سال پیش، 100 دلار می توانست مقدار مشخصی غذا، لباس و ملزومات خانگی را فراهم کند که در زمان حال می توان با بیش از 2500 دلار همان اقلام را خریداری کرد. این موضوع غیرقابل تحمل است.

رون پائول، نماینده سابق کنگره آمریکا و یک گاو بازار بیت کوین، درباره کاهش ارزش مستمر دلار و وجود نقص های بزرگ سیستم بانکی کنونی اظهار داشت:

ارزش دلاری که به سختی برای به دست آوردن تلاش می کنید، هر روز کمتر و کمتر می شود اما دولت به شما می گوید تورم به حد کافی نیست. فدرال رزرو یک انحصار ایجاد شده توسط دولت است که تریلیون ها دلار جعل می کند و شما مجبورید باور کنید که این رژیم سرمایه داری است.

به احتمال زیاد این روز ها گوش شما با کلمه ارزهای دیجیتال آشنا شده است، مخصوصا بیت کویین ! اخیرا بازار بیت کوین حسابی داغ شده و مردم تمایل زیادی به خرید و فروش این ارز دیجیتال پیدا کرده اند.
پول های دیجیتال (پول رمزنگاری شده) مانند اجداد خود خیلی از مشکلات پیش روی ما در معاملات و خرید و فروش را رفع کرده خواهند کرد.
یکی ازهمین مشکلات در حال حاضر وقتی اتفاق می‌افتد که سازمان‌های تامین پول آن را مدیریت می‌کنند. بسیاری از این خدمات سازمان ها با هم کار نمی‌کنند و هماهنگ نیستند ، و درنتیجه هزینه تعاملات مالی را بالا می‌برد. تا کنون، ما دو مرحله از پول را تجربه کرده‌ایم. اولا در دنیای سنتی که باید با اشیاء تعامل می کردیم و پول با سرعتی محدود جابجا می‌شد؛ و دومی در دنیای دیجیتال که پول با سرعت بسیار سریعتر حرکت می‌ک

پارسیان ارز...
ما را در سایت پارسیان ارز دنبال می کنید

برچسب : فروش بیت کوین, نویسنده : محمد mohamadwa بازدید : 244 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 17:40

چه کسی بیت کوین را ساخته است؟

بیت کوین برای اولین بار در سال 2009 به عنوان یک نرم افزار متن باز توسط یک برنامه نویس ناشناس (یا گروهی از برنامه نویسان) تحت نام مستعار ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. شایعات زیادی در مورد هویت واقعی ساتوشی ناکاموتو مطرح شده است، اما اغلب افراد نام برده شده به عنوان خالق بیت کوین، این ادعا را رد کرده اند.

ناکاموتو خود را یک مرد 37 ساله که در ژاپن زندگی می کند معرفی کرده است. با این حال از آنجا که تسلط وی به انگلیسی بسیار خوب به نظر می رسد و هیچ نشانه ای از نرم افزار وی در ژاپن وجود ندارد، در مورد این ادعا تردیدهایی وجود دارد. در اواسط سال 2010 ناکاموتو به سراغ موارد دیگری رفت و بیت کوین را در اختیار چند عضو برجسته جامعه بیت کوین قرار داد. ساتوشی نام گاوین اندرسون را به عنوان برنامه نویس و توسعه دهنده اصلی اعلام کرده است. تخمین زده می شود که ناکاموتو دارای یک میلیون بیت کوین است، که ارزش آن با قیمت فعلی، در حدود 6.5 میلیارد دلار تخمین زده می شود. جهت مشاهده توضیحات کاملتر در مورد خالق بیت کوین می توانید مقاله سازنده بیتکوین چه کسی است؟ را مطالعه نمایید. 

چرا خرید بیت کوین بدون احراز هویت ریسک پرخطری محسوب می شود

این روزها بحث خرید ارزهای دیجیتال داغ است. با رشد چشمگیر بازار ارزهای دیجیتال، روز به روز سرمایه گذاران ریز و درشت زیادی پول خود را صرف خرید این ارزها می کنند.

بیت کوین و اتریوم به دلیل کاربرد در سایت های تریدر یا صرافی ها و همچنین ریسک سرمایه گذاری کمتر نسبت به بقیه ارزهای دیجیتال، معمولا بیشتر خریداری می شوند. در تمامی صرافی های معتبر ایرانی و بیشتر صرافی های خارجی، برای ثبت سفارش نیاز به احراز هویت دارید. به دلیل ناشناس بودن تراکنش های بیت کوین، صرافی ها به منظور جلوگیری از کلاهبرداری های احتمالی، از کاربران در خواست احراز هویت با کارت شناسایی یا پاسپورت می کنند.

اما در این میان افرادی هستند که دوست ندارند اسکن مدارک خود را به سایت ها ارائه دهند و یا به هر دلیلی امکان احراز هویت را ندارند. اگر شما قصد خرید بیت کوین را بدون احراز هویت دارید این مقاله را دنبال کنید.

 

 


1- هک شدن کارت یا حساب بانکی

فرض کنید شخصی اطلاعات کارت شخص دیگری را داشته باشد و یا کارت او را همراه با رمز به سرقت برده باشد. حال اگر بتواند شخصی که بدون احراز هویت اقدام به فروش ارزهای دیجیتالی میکند را بیابد ، میتواند حسابی برای آن فروشنده مشکل ایجاد کند ! پس سارقی که سعی می کند بیت کوین بخرد ، ضرورت احراز هویت باعث می شود که نتواند این کار را در سایت های معتبر انجام دهد.

2- پولشویی

فرد دیگری ممکن است که مقدار زیادی پول را اختلاس کرده باشد و برای خروج پول از حساب خود آن را تبدیل به ارزهای دیجیتال می کند. بنابراین احراز هویت برای این مورد هم ضروری است.

3- فرار مالیاتی

یکی از شایعاتی که درباره بیت کوین مطرح می شود این است که امکان فرار مالیاتی را فراهم می کند. اما تراکنش های بیت کوین کاملا ناشناس نیست و می توان مقدار بیت کوین موجود در هر کیف پول را مشاهده کرد و تراکنش های هر کیف پول را بررسی کرد. بنابراین سایت های صرافی داخلی و همچنین صرافی های خارجی (برای مبالغ بالا) نیاز به تایید هویت با مدارک شناسایی دارند که در صورت نیاز مشخص شود که چه مقدار بیت کوین به کیف پول فرد منتقل شده است.

4- دزدی بودن بیت کوین ها

بیت کوین هم مانند پول های سنتی قابل سرقت است. همانطور که در مورد فوق گفتیم، تراکنش های بیت کوین کاملا ناشناس نیست و می شود تراکنش های هر کیف پول را مشاهده کرد ، بنابراین احراز هویت باعث می شود تا در صورت تنظیم قانون، اگر بیت کوین ها سرقتی باشند، بتوان با شکایت، صاحب کیف پول را شناسایی کرد.

5- نیت کلاهبرداری و عدم ارسال بیت کوین

وقتی شما از هویت فروشنده بی خبر باشید، هیچ تضمینی وجود ندارد که پس از دریافت پول، بیت کوین ها را برای شما ارسال کند.


از طریق شبکه های اجتماعی یا افراد حقیقی



شبکه های اجتماعی و پیام رسان مانند تلگرام یا اینستاگرام این روزها منبع درآمد کلاهبردارن زیادی است. افراد زیادی در گروه ها یا کانال های تلگرامی ادعا می کنند که بیت کوین یا اتریوم می فروشند. در این روش نیاز به احراز هویت نیست اما یک ریسک بسیار بزرگ برای شما دارد. بسیار اتفاق افتاده که خریدار پس از واریز پول به کارت بانکی کلاهبردار، هیچ بیت کوینی دریافت نکرده است. البته افرادی هم وجود دارند که واقعا بیت کوین می فروشند و کلاهبردار نیستند، اما اگر ریسک و استرس را دوست ندارید، این روش را فراموش کنید.

اگر واقعا قصد خرید از یک فرد حقیقی را دارید، حتما از کلاهبردار نبودن فرد مطمئن شوید و حتی الامکان سعی کنید که معامله را به صورت حضوری انجام دهید.

صرافی های خارجی

خرید از تمامی صرافی های داخلی معتبر، نیاز به احراز هویت دارد اما مزیت آن این است که ریسکی برای شما ندارد. صرافی های خارجی زیادی وجود دارند که امکان خرید بدون احراز هویت در آن ها وجود دارد. البته برای خرید در این صرافی ها نیاز به حساب های بین المللی مانند ویزا یا مستر کارت دارید. حساب های ارزی معتبر هم نیاز به احراز هویت دارند بنابراین برای خرید از صرافی های خارجی هم به صورت غیرمستقیم نیاز به احراز هویت است.

با توجه موارد فوق خرید یا فروش بیت کوین بدون احراز هویت می تواند ریسک بسیار بزرگی باشد و شما را به دردسر بیاندازدخرید بیت کوین.

بیت کوین در یک شکل فیزیکی وجود ندارد و این به این معنی است که این ارز دیجیتال نمی تواند از نظر فیزیکی خراب شود یا از بین برود. هر بیت کوین برخلاف پول کاغذی و یا سکه ها دارای عمری ابدی است.
پس از ارسال بیت کوین امکان بازگشت آن وجود ندارد
اگر کسی به اشتباه ارز خود را به یک کیف پول دیگر واریز کند، امکان برگشت آن وجود ندارد. مانند بسیاری از ویژگی های دیگر بیت کوین، این کار برای جلوگیری از تقلب و کلاهبرداری انجام شده است. متاسفانه در مورد ارزهای سنتی و فیات، در اکثر تراکنش ها پس از ارسال، امکان برگشت پول تنها با یک تماس فراهم می شود.
عدم محدودیت
برخی ارزهای سنتی مانند یورو و دلار در کشورهای زیادی پذیرفته می شوند، اما بیشتر ارزها تنها می توانند در محدوده جغرافیایی کشور مبدا استفاده شوند. در مقابل بیت کوین، یک ارز آنلاین است، به این معنی که محدوده عمل مجاز آن در سراسر جهان است.

 
پارسیان ارز...
ما را در سایت پارسیان ارز دنبال می کنید

برچسب : خرید بیت کوین, نویسنده : محمد mohamadwa بازدید : 231 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 17:36

چه کسی بیت کوین را ساخته است؟

بیت کوین برای اولین بار در سال 2009 به عنوان یک نرم افزار متن باز توسط یک برنامه نویس ناشناس (یا گروهی از برنامه نویسان) تحت نام مستعار ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. شایعات زیادی در مورد هویت واقعی ساتوشی ناکاموتو مطرح شده است، اما اغلب افراد نام برده شده به عنوان خالق بیت کوین، این ادعا را رد کرده اند.

 طلا را انتخاب کنیم یا بیت کوین؟

 

کدام برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است؟ طلا یا بیت کوین؟

به نقل از راشاتودی، افزایش روز افزون قیمت طلا و بیت کوین این سوال را پیش می کشد که کدام یک از آنها برای سرمایه گذاری مناسب تر است؟

یک کارشناس اقتصادی در این مورد در مصاحبه ای با خبرگزاری راشاتودی می گوید:

اگر بیت کوین نبود وضعیت طلا نیز اینگونه نمی شد چرا که بیت کوین باعث شده تا پول سخت دوباره وارد بازار شود.


بیت کوین ها استفاده از پول های سخت (منظور از پول سخت در این گزارش طلا است که با پشتیبانی بیت کوین دوباره وارد بازار شده است.) را افزایش می دهند و هر فرد برای تولید بیت کوین باید حسابی باز کند و همه چیز باید مرتب و حسابرسی شده باشد و قوانینی که برای بیت کوین در حال حاضر وجود دارد به مانند قوانینی است که در سالهای دور برای طلا وجود داشت.

 


کدام یک بهتر است طلا یا بیت کوین؟

این کارشناس امور اقتصادی در این مورد می گوید:” در حال حاضر بیت کوین 10 برابر بهتر از طلا است چرا که استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است در هر دقیقه 10 حساب به حساب های افراد دارنده بیت کوین اضافه می شود و از هر حساب در هر ده دقیقه ده انتقال صورت می گیرد که تمام این انتقال ها و حساب ها حسابرسی شده و تحت کنترل است.”

وی در آخر افزود:

در واقع ما در جامعه امروز حساب های منظم و تحت کنترلی را خواهیم داشت.


مایکل نووگراث سرمایه گذار پروژه گلکسی در مصاحبه ای با خبرگزاری بلومبرگ در این خصوص  می گوید:

احتمال افزایش قیمت بیت کوین ها در چند سال پیش رو بسیار زیاد است و احتمال دارد قیمت این ارز دیجیتال به چندین برابر الان برسد و به همین دلیل سرمایه گذاری روی بیت کوین خیلی بهتراز سرمایه گذاری در حوزه طلا است بیت کوین را میتوان از صرافی ارز دیجیتال پارسیان ارز خرید نمود.

نتیجه تصویری برای بیت کوین

سدریک جنسون مدیر اجرایی و بنیان گذار رمزنگاری ماینرها در این خصوص می گوید:

احتمال دارد که رشد قیمت بیت کوین از سال 2017 که قیمت هر ارز دیجیتال به 19000 دلار رسید در سال های پیش رو بیشتر شود.


وی در ادامه افزود:

در حال حاضر تجارت واقعی یعنی اینکه بخرید و نگه دارید چراکه افزایش قیمت بیت کوین ها در راه است.

چطور می توان بیت کوین تهیه کرد؟ 

 

ساده ترین روش برای داشتن بیت کوین خرید آن است.سایت پارسیان ارز  این ارز رمزپایه را می توان از طریق انواع صرافی ارز دیجیتال موجود و در دسترس خریداری کرد یا قیمت بیت کوین را دید و یا به طور مستقیم از طریق سایر اشخاص آن را خرید. جهت پرداخت می توان از پول نقد یا کارت های اعتباری استفاده کرد و یا حتی از طریق سایر ارزهای رمزنگاری و تبادل با بیت کوین، آن را تهیه کرد. اما برای اولین انتقال  شما به یک کیف پول  نیاز خواهید داشت.

برای تهیه کیف پول گزینه های مختلفی وجود دارند، اما از مهم ترین آنها می توان به کیف پول های آنلاین و کیف پول های نرم افزاری که بر روی هارد رایانه شما ذخیره می شوند اشاره کرد. هیچ کیف پولی به طور کامل امن نیست، زیرا هارد رایانه شما می تواند خراب شود و یا کیف پول آنلاین ممکن است مورد حمله هکرها قرار گیرد. کیف پول های موبایل نیز وجود دارند که دارای ظرفیت ذخیره سازی بالایی هستند و هر لحظه همراه شما هستند. کیف پول های سخت افزاری و کیف پول کاغذی با دو کد QR نوع دیگر کیف پول ها هستند که نسبت به حملات سایبری و یا خرابی سخت افزاری ایمن می باشند. یکی از سایتهای ارائه دهنده کیف پول آنلاین، بلاک چین دات کام است که جزو اولین وبسایتها در این زمینه نیز می باشد. 

 

پارسیان ارز...
ما را در سایت پارسیان ارز دنبال می کنید

برچسب : صرافی ارز دیجیتال, نویسنده : محمد mohamadwa بازدید : 236 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 17:32